LUNCHROOM SNACKBAR DE BOEI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 3541 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lunchroom Snackbar De Boei. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 23:41 Aan de ene kant was het wel grappig, want ik had m’n patat extra doorgebakken gevraagd alleen ik kreeg m’n patat slap en al m’n snacks doorgebakken waardoor het helaas niet lekker was. Maar kon er ook wel om lachen. Was wel de laatste keer! :)
27 jun 2026 om 22:05 eten is altijd lekker. en service is top
22 jun 2026 om 12:36 was helemaal top
20 jun 2026 om 22:38 Het eten was heet, gulle porties patat en goede kipnuggets en frikandel. De kaassoufle was helemaal droog gebakken en er zat geen gesmolten kaas binnen in maar de rest van de bestelling was top!
20 jun 2026 om 0:40 H cv qqqqvla dewc’s waf deegt wwwwcqqfol for
16 jun 2026 om 20:30 Was goed verpakt lekker.
15 jun 2026 om 6:28 Eten was goed en toch wel snel gebracht
13 jun 2026 om 18:37 Geen wisselgeld mee ze verwachten dat we fooi gaan geven van 9€ omdat ze zelf geen wisselgeld hebben me genomen en toen het eten er was ga ik het toen krijg ik me wisselgeld en toen me eten koud echt niet normaal
8 jun 2026 om 22:23 De bitterballen, kipfingers, broodjes cheeseburger en satéburger waren lekker, alleen jammer dat de patat lauwwarm was en niet knapperig